2011. március 19., szombat

The life is nice!


Két és fél hete vagyok itt most már,és minden nap egyre jobban érzem magam.
Egyszerűen nincsen olyan dolog amit nem élveznék itt.Eleinte volt amikor fáradt voltam,hogy zavart pár dolog és nem volt türelmem tolerálni,de ezek is csak picit zavartak.Pár perc múlva már el is felejtettem.
Most már ha visszagondolok az elmúlt hétre,szinte nincsen olyan perc amit rossz hangulatban töltöttem volna.Az emberek akik között mozgok,Indiaiak vagy jógások,mindenkiből a kedvesség és a nyugalom árad.Na nem mintha én olyan ideges típus lennék. :-)
Igazából  olyan a hangulat mintha nyaralna mindenki itt.Reggel a jóga után kb 8 ora felé átmotorozok álltálában a Mandalába ami egy jóga ashram csak van konyha meg padok és internet lehetőség ( amikor van áram ).
Itt bandázik elég sok ember mert olcsó és jó a kaja is,meg a hangulat.Itt intéznek mindent ami kellhet,szállást segítenek találni,masszázst,robogot,biciklit,orvost ,mindent.Tulajdonképpen majdnem mindegyik ashram ilyen,hogy intéznek sok mindent,de valahogy ez a bázis.Van nekik elég sok fajta kurzusuk is,szanszkrittól kezdve,zene,philosofi,massage,stb.A mi ashramunkban is van kaja meg elég jól néz ki csak kicsit csendes. jóga után mikor ottmarad pár ember akkor jó a hangulat ott is,de amúgy elég csendes.Mandalában mindig van pár ember aki éppen megy valahova,vagy jön valami óráról.
Közben kialakult egy állandó banda akikkel töltöm a napom nagy részét,és nagyon aranyos mindenki.együtt járunk ebédelni,vacsorázni,vagy csak éppen a tetőn sörözünk este.Ma péntek van és szombat szabad nap,ezért ma készülődünk valami buliba,van egy hely itt Mysoreban ami állítólag hasonlít valami discora,lehet megnézzük,Planet x  a neve.Szombaton viszont elég nagyszabású szülinapi party ígérkezik,mert az egyik fiu meghívott szinte mindenkit a partyjára a gazdag negyedben lévő állítólag nagyon fasza kérójába.együtt vagyok a fiúval a délutáni órán és nagyon szimpatikus. Tisztára úgy  tűnik mintha már tök régóta lennék itt,annyi minden történik.De a furcsa az,hogy inkább érzelmileg annyi inger ér,hogy ez miatt érzem ezt,mert fizikailag nem mondhatnám,hogy túl változatosak a napok.
A robogózást egyre jobban élvezem,egy 125-ös 4 üteművel nyomom,ami nem túl erős de megy.50-nél gyorsabban nem szoktam menni mert elég rosszak az utak meg tele vannak fekvő rendőrrel jelzés nélkül.ezért mindig lehet valahol egy kis meglepetés.remélem kibírja alattam majd az időt a rotyogó mert egyre jobban kezdek vissza szokni a motorozáshoz( amit nem csináltam az elmúlt 2 évben ) és szegényke kezdi megsínyleni. :-) Mivel elég gyengécske igy egy kerekezni nem tudok vele simán csak a fekvő rendőröknél,de néha elég nagyokat reccsen szegényke. :-)))
De a legjobb az esti motorozás, amikor nagy a forgalom és nincs szabály csak duda,meg páran még világítást sem  használnak.Bírom nagyon,hogy nem kell gyorsan menni,hogy izgalmas legyen és élvezzem. :-)
Utóbbi időben elég sűrűn hárman megyünk a rotyival,ami itt tök normális,még a 4 ember egy motoron sem ritka.

Na ez volt a hangulatról,jön a jóga rész.
Vasárnap a 3 class után amiből kettő Back bending ( hátra hajlítás ) volt,el kezdett fájni a derekam ezért ki is hagytam a délutáni órámat hétfőn és elmentem massagera.utána jobb lettem de aztán egyre rosszabb megint,utána jött még egy massage,de csak ideiglenes segítség volt.ezért elmentünk a többiekkel egy Jag therapy nevű helyre ahol kiropraktikával meg massagevel foglalkoznak és csak 100 rupi.több ember is van ott akik foglalkoznak a paciensekkel,én egy Ditroitbol jött fiuhoz kerültem aki szerintem nagyon jó.Át nézte az egész hátam és mondta egyből,hogy mi a baj,mozgatta a lábam meg át ropogtatta a derekam környékét és mondta,hogy 2-3 alkalom kell,hogy helyre rakjon mert a nagy terheléstől el mozdultak a dolgok mivel soha nem használtam azt a részt nincs ott izom ami tartsa a csontokat.És ha folytatom az intenzív gyakorlást akkor nem tud segíteni csak rosszabb lesz.ezért úgy döntöttem,hogy kihagyok 2 napot és vissza járok hozzá, hagyok időt gyógyulni  a derekamnak.Amúgy egyre jobban mennek az ászanák,csak fájok az utóbbi napokban.remélem jövőhéttől már minden fasza lesz.Vinaj a back bending oktató nagyon profi és tök jó az órája mert teljesen más nyújtásokat csinálunk mint ashtangán,viszont ezek segítik az ashtangás ászanákat is.Kaptam új ászanákat is ashatngán amiket idáig nem csináltam,de még elég gyengén mennek,a csípőm nem elég nyitott hozzá.viszont fizikailag most már tök jól bírom a két classt per nap,ami 4 óra jóga.

Sziasztok kedves olvasók.   :-)))))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése