2011. március 27., vasárnap

Neo

Tudom elég ritkán írok ahhoz képest amit terveztem de rá kellett jönnöm,hogy nem vagyok egy nagy blog író. :-)
A jógáról sokat nem tudok írni mert én egy kicsit más oldalról közelítem meg mint álltálában a fanatikusok,ezért nem magolok mindenféle indiai szövegeket,nem érdekel a vallás sem,meg az egész misztikus dolog a jóga körül.Persze nem zárom ki csak hagyom,hogy megérjen bennem,nem erőltetem.Katt ide Ez az én Ashtangám :-)
 Amúgy egyre több dicséretet kapok az órákon és én is érzem,hogy fejlődök elég sokat.De még csak most kezd beindulni a dolog.Talán később már többet fogok tudni írni jógával kapcsolatban.

Szinte minden nap érnek újabb és újabb érzelmi hatások amik adnak valamiféle út mutatást az életelemmel kapcsolatban.Azt már most tudom,hogy hatalmas nyomot fog hagyni bennem ez a pár hónap.
So Who the fuck is Neo?
Ugy gondolom ha elég nyitottak vagyunk,hogy befogadjuk az uj dolgokat és éberek,hogy észre vegyük a jót,akkor jön minden magától.
Vannak itt emberek mindenhonnan a földről,külömböző háttérrel,tapasztalattal,energiákkal.
Neo egy 38 éves jó képű,magas fiu nagyon jó kisugárzással. első találkozásunkkor 10 perc beszélgetés után akkora hatással volt rám,hogy úgy érzem kaptam tőle egy új dolgot ami lehet ad egy új irányt az életemnek.
Ezek után még az is kiderült,hogy ismeri Tyffanit az ashtanga tanáromat akinek hatására el kezdtem ashtangázni és aki miatt itt vagyok most Mysoreban.Érdekes az élet ha követjük az érzéseinket és csak azt csináljuk amit jónak érzünk.Neo a jógán kívül Osho meditációval foglalkozik több mint 10 éve.
                                            Meditáció után .      Fehérben Neo.



Tegnap tartott az apartmanjában este egy dinamikus Yes meditációt,6-an voltunk.40 perc táncolás zenére,20 perc relax zenére,20 perc osho halgatás,utána pedig beszélgetés ki mit érez.Persze gyertyák jó energiák a házban.
Jó volt át élni szinte idegen emberek közt a teljes gátlástalan állapotot mindenféle kellék nélkül, ( alkolhol,drog ) és elengedni magunkat.A tanulság ebből pedig az,hogy lehet ezt csinálni minden percben az életünkben,kimondani és megtenni mindent amit érzünk.Ha így teszünk mindig jó dolgok fognak történni velünk. :-)
Amugy is közel áll hozzám amit osho mond és a könyvei nagy hatással voltak az életemre.De ugy latszik Neo volt akivel kellett találkoznom,hogy tényleg bele merüljek komolyabban.

2 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy kezded +találni önmagad, az utat, és a boldogságot!

    paraatléta

    VálaszTörlés
  2. innen kell megtudnom, hogy itt van az andi?? puszi neki :)

    Pávalány
    http://pavalany.wordpress.com/

    VálaszTörlés