2011. március 31., csütörtök

Drop Back

Na ma egy kicsit a jógáról fogok írni mert történt pár dolog ami érdekes.
Hétvégén pihenőt tartottam és kihagytam 2,5 napot mert pénteken szét ment a csípőm Baddha Konasana A-ban Amit normál esetben megtudok csinálni,de most pár napja fájt a csípőm és ugyan azt az igazítást kaptam mint előtte,ami úgy nézki,hogy  Ajaj rá áll a két térdemre lenyomva  a földre aztán pedig rá fekszik a hátamra,hogy a mellem a combomon az állam pedig a földön van és közben huzza fel felé. :-)
Na aztán mikor ráállt és lenyomta a térdeim a földre,akkor jött az ordítás,hogy FUUUCK!! Persze mindenki nézett meg mosolygott mert nem szabad beszélni órán csak ha kérdésed van,főleg nem csúnyán. :-)
Aztán már jó voltam mikor benne voltam az ászanában,csak utána alig bírtam mozgatni a jobb lábam egész nap.Még most is fáj egy picit és csak óvatosan csinálom ezt az ászanát,de szerintem pár nap és teljesen jó lesz a csípőm.Ez mellett viszont tök sokszor kapok dicséretet,hogy milyen szépen csinálok valamit,vagy,hogy mennyivel jobb mint múlt héten volt.Aszem tényleg elindult a fejlődés. :-)Pl: már a teljes első sorozatot csinálom múlt hét óta ami azt jelenti,hogy kaptam egy csomó új ászanát amit idáig nem is csináltam még.Meg mivel a vállam és a mellem nem elég nyitott még a komolyabb aszanákhoz,minden nap a A Híd előtt rá könyöklök egy polcra derék magasságban,a hátam egyenes derékszöget zár a lábammal,és az aszintens fiu aki segít Ajaj-nak rá ül a hátamra,én meg a könyökömmel tartom magunkat.ez nagyon jól nyitja  a vállakat.Ez után jön a híd ami minden nap egyre jobban megy,ma már nem sok hiányzott,hogy fel is álljak belőle.Falnál már fel tudok állni belőle. :-)
Ez volt  a reggeli óra.

A délutáni óra is tök jól megy,ott is kapok sokszor dicséretet.
Ma például drop back-ben meg fogtam a lábam ami nagyon jó!
Legalábbis nekem. :-)
Aztán már be van igérve holnapra valami special amit direkt nekem talál ki.
De ez olyan pont amit már érdemes meg említeni.
És ami miatt érdekes,hogy nem fáj a hátam,sőt kezdenek meg szűnni a fájások ami azt mutatja,hogy kezd a testem hozzá szokni a terheléshez.

Pénteken költözök egy másik helyre ahol lesz konyhám meg internetem,meg saját fürdőszobám. :-)
Na nem kell nagy dolgokat képzelni,ez is ugyan az a szint ahol most lakok,csak pár lukkal több lesz,ami a fürdőszobát meg a konyhát illeti. :-) és csak 500 rs-el drágább havonta.
Na meg a hétvégén mennek el tök sokan azok közül akikkel összebarátkoztam és ezért érdekes lesz a jövőhét. A következő bejegyzés biztos arról fog szólni,hogy milyen érzelmi változások fognak érni jövőhéten.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése