2011. március 7., hétfő

Warm up Days


A  következő bejegyzések már a jógáról fognak szólni főként,mert olyan nagy dolgok nem történnek itt Mysore-ban.Nyugisan telnek a napok,egyre több jógás emberrel találkozok. Vannak akikkel mar most tök jóban vagyok de aranyos mindenki.Fő problémám a kaja,mert amellett,hogy minden nagyon finom,nagyon fűszeres,erős és  ezáltal nagyon nehéz a gyomromnak. Főként,hogy az elmúlt időben nem is nagyon ettem főt kaját csak nyersen ettem majdnem mindent,most a kezdeti fellángolásból,hogy milyen finom itt a kaja,folyamatos hasfájás lett. :-)
Ezért most probalok találni valami könnyebb  alternatívát. Tegnap  pl Kínait ettem,meg lassan kezdek egyre több fajta gyümölcsnek is neki esni. Túl vagyok már egy két napos fej és has fájós fosáson. Állítólag ez mindenkinek van itt egyszer. Most mar csak néha vannak kicsi csikarások,de az belefér.
Az idő teljesen hibátlan,egy felhő sincs egész nap,kb 30 fok napközben,este pedig kellemesen lehül.Még a levegő is elég tiszta álltálában.
Vasárnap kezdődtek végre a jóga órák. :-)
Vasárnap reggel tanár nélküli gyakorlás volt ami pont jó volt bemelegítésnek,aztán délután volt első órám Ajaj-al ( Ő a tanár ) ami egy vezetett hátrahajlításokra koncentrált óra volt.
Fasza pörgős,feszes,kemény óra volt,Majdnem 2 órás.
Ajaj kemény,határozott és nagyon sokat magyaráz,hogy mit miért és hogyan csináljunk,mire kell figyelni.
Tetszett nagyon! :-)
Hétfőn reggel 5:30-kor kezdődött az igazi Mysore style amiért jön ide mindenki általában. Ashtangában fix sorozatot csinálunk minden alkalommal,amiből van 6 db. De csak az elsőt meg tanulni tökéletesre kb 2év minden napi gyakorlás. Ezért,nem vezetett órák vannak ha már meg tanultad ,hogy mi jön mi után,hanem Mysore style. Ami úgy néz ki,hogy csinálod a sorozatot a saját tempódban a tanár és a segédje pedig járnak körbe és bele igazítanak az ászanákba. Amit úgy kell érteni,hogy amit nem tudsz meg  csinalni mert nem vagy elég hajlékony,akkor addig tol ,csavar amíg bírod. Persze a jó tanár érzi,hogy hol a határ,mert egyébként könnyen tud sérülést okozni,Pl: izom szakadás ,stb. De egyenlőre úgy néz ki,hogy Ajaj elég jó ebben,sőt a mai nap kicsit kevésnek is éreztem ahogy igazított rajtam. De szerintem csak azért volt mert új vagyok.
Majd holnap meg latjuk. :-)
Összességében jó volt a tegnapi meg a mai gyakorlás,de egyenlőre még csak a pzitív benyomások alakultak ki.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése